środa, 23 września 2015

there's a hole in my soul.


Nastrój mam dziś iście jesienny, jak na pierwszy dzień jesieni przystało. Ciepła herbata z cytryną, koc, smętna muzyka, wspomnienia. Senność. Najpiękniejszą rzeczą, jaka mogłaby mi się teraz przytrafić, jest płacz. Płacz z duchami i demonami, które mnie otaczają, gdy pośród pięknych dźwięków leżę sobie na dywanie w moim pokoju. Z beznadziejnością, smutkiem, brakiem weny, z przeczuciem, że wszystko, co piękne, już umarło. Prawdziwie depresyjne ze mnie dziewczę. Łapię te żale, te wszystkie straszne rzeczy, te naprawdę smutne wiersze...wręcz wysysam je z powietrza, przyciągam do siebie i przytulam. Połykam je. Zachwycam się ich smakiem. Lubię to w sobie. Tę wrażliwość, to głębsze odczuwanie. Te bardziej gorące łzy. To, że mozolnie staram się to jakoś tutaj opisać. I przyznam szczerze, że naprawdę lubię ten tekst. Najpiękniejszych zachodów słońca życzę Wam tej jesieni! :)

















bluzka - h&m // spodnie - pull&bear // buty - adidas zx flux // bransoletka - apart // kolczyki - lokalny sklep


PHOTO BY


PS. Zdjęcia są dokładnie takie, jakie miały być. Jestem z nich bardzo dumna.


11 komentarzy:

  1. podoba mi się ta bluzka ! i buty - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, a myślałam, że tylko mnie dzisiaj dopadł taki nastrój. Cały dzień przeleżałam w łóżku słuchając mało optymistycznych piosenek. Jeszcze tylko ckliwego romansidła mi brakuje.
    A zdjęcia piękne, zachodzące światło daje cudowny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są genialne! Bardzo mi się podobają;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! koc i herbata właśnie z nich korzystam!
    swietnie te zdjęcia wyszły:) też swojego czasu polowałam na zxy :)
    obserwuje! mam nadzieje ze zostaniesz u mnie na dłuzej - buziaczki !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma czasami gorsze dni... ale jak to mówią po każdej burzy przychodzi słońce :) Świetne zdjęcia... bardzo fajna stylizacja.. masz piękna twarz... tyle pozytywów a ty nadal się smucisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tekst, choć smutny ;)
    I mega mi się podoba to jak stanik wygląda pod tą bluzeczką - mega seksownie, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja - bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Nas jesień rozpieszcza- 25 stopni, więć celebruję na maxa jeszcze te ostatnie chwile noszenia letnich szmatek :P hehe

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    i może głupio to zabrzmi- ale ładny masz biustonosz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Fana stylizacja! Garaże są klimatyczne ;D Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne zdjęcia! Perfekcyjnie komponują się z postem i uczuciami jesiennymi...

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń